Försöker vara flitig men det är inte lätt!

Äntligen börjar vårkänslorna komma fram! Alla träd och växter har legat i dvala i månader nu som ni sakta men säkert börjar blomma upp igen. Så känns det i min kropp med. Humöret blir genast mycket bättre av att bara se solen stråla och man får kraft att orka vidare och äntligen börja se ljuset. ---> Sommarlov. Så idag medan jag har njutit av det vackra vädret har jag tagit en lång sovmorgon (behövdes verkligen efter en dålig natt sömn), plockat undan och städat här hemma, försöka förbereda sig inför seminariet imorgon samt försöka skriva på PM:et som ska vara färdigt om två veckor. Det jag gärna skulle vilja hinna med att göra idag är att plugga inför nästa omtenta (3:e gången gillt nu) som är nästa onsdag. Jikes! Nu är det mycket på en gång!

Jag hinner inte blogga så mycket mer nu eftersom jag ska börja göra mig iordning tills ikväll. Har ju som sagt lidandekursen på tisdagar och idag ska vi (jag, Carin, Johanna) berätta om vårat projekt som vi har gjort inför hela gruppen. Usch, vad nervös jag börjar bli. Vet inte ens vad jag ska säga och vi ska redovisa om två timmar. Det är inte direkt vad jag är van vid, men ska träffas tidigare för att gå igenom lite och så. Förhoppningsvis är gruppen snäll och inte dömer en så lätt.


Jag tror jag är smått allergisk mot choklad, min mage smärtar..

Kommentarer
Postat av: emelie

Sv; Vad bra du tycker det! :) Hihih vad roligt! Ja det är så roligt att pyssla ^^

2010-03-11 @ 18:31:31
URL: http://emeliee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0