My B-day!

Heeeeeeeej!

Jösses vad saker det finns som man måste göra. Läsa artiklar tills nästa föreläsning, läsa tråkiga filosofitexter (fattar nada), plugga omtenta, ringa till tandläkaren, ringa till försäkringskasan.. Åhh, hatar att ringa till sådana ställen! Kan ju ingenting! Har i alla fall som ni kanske märker massor att göra. Därför som jag inte har hunnit skriva. Men nu som sagt, fyllde ju år nu i onsdags. Måste säga att det känns märkligt att veta att man inte är tonåring längre. Just det. Jag är inte tonåring längre. Utan vuxen. Hah ha vet dock inte riktigt om det är sååå men på papperet i alla fall. :)

Hur som helst, min födelsedag blev bättre än vad jag trodde att den skulle bli. Jobbigast var det bara att inte få fira med hela sin familj. Att inte väckas av en liten söt klump (klumpar) kommer och väcker en med pussar och klamp.
Födelsedagen firades med frukost på sängen, seminarie, gratulationer i mängder, paket, tårta och ett restaurangbesök.

Det slog mig senare på kvällen att om 10 år är jag 30. 30!!!! Och för 10 år sedan så var jag 10. Ynka 10 år. Jisses, då inser man att livet passerar en ganska fort förbi och man kanske ska ta och njuta mer av vissa stunder som man annars brukar ta för givet. Ja. Det ska jag börja göra hädanefter.

Några bilder från i onsdags;


Denna syn möttes jag av direkt när jag kom innanför dörren...



Samt även denna syn, och kan ni tänka er, alla paket var till mig. :P


Fick lite senare på eftermiddagen ett blombud, från familjen. :) TACK!


Såååå ser den uuuuuut...


Kommentarer
Postat av: mamma

Saknar dig men vilka fina bilder och ramen är på sin plats. Trodde nog att blomman skulle vara mer lite mer men bättre än inget. Ha det gott kram i massor

2010-02-01 @ 12:01:41
Postat av: Alexandra

Blomman är jättefin mamma! :) kramar

2010-02-02 @ 11:34:13
URL: http://leydis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0