We Are The World

Jag sitter just nu och försöker egentligen få till ett PM, men det går helt enkelt bara inte, eftersom jag struntade i det idag så blir det istället att jag får sitta med det idag, en lördag. Surt. Det svåraste är att komma igång tycker jag, det kan ta en bra stund innan jag är inne i min lilla bubbla och kan då sitta väldigt länge, så länge som jag inte blir störd. I alla fall, nu nät jag sitter här är det lätt hänt att jag kommer in på något annat på internet. Ni känner igen er? Jag hittade i alla fall en unik video (enligt mig) på Micheal Jackson när han håller på och spelar in "We are the World". Får då ta och tala om hur alla vi systrar är helt tokiga i honom! Sicka underbara låtar han har gjort! Medan jag tittar på denna video (ca 10 min) så blir jag sådär lite ledsen och vill inget annat än att hoppa in i dataskärmen och krama om honom. Ni måste se den! Han står där. Helt ensam i ett stort rum. Finklädd, från topp till tå och står ibland i sina sångpauser och göra sina moves, nynnar och ser sådär allmänt vilsen ut.

Längre ner är det en ny version som ett antal stora artister har varit med och gjort om till förmån för Haitis drabbade. Celine Dion är med, Pink, Michael Jackson själv, Fergie, Jennfier Hudson, Kanye West, Akon, Janet Jackson, Nicole, Miley Cyrus, Jamie Foxx, Snoop, Justin Bieber m.fl. Kolla i den videon som finns längre ner! Hela jag ryser av låten.. så ta er tid - Lyssna och njut!


Kommentarer
Postat av: Sabina

buhuh.. nu rinner tårarna igen :'( <3

2010-02-21 @ 00:01:30
URL: http://teaterapanonstage.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Gråt inte! <3

2010-02-21 @ 12:27:41
URL: http://leydis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag älskar båda versionerna!

2010-03-21 @ 14:38:07
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0