Tankar & funderingar

Hola!

Har inget bättre för mig så då passar det väl att skriva några rader här. Funderingar och tankar jag har inside my head. By the way. har fortfarande inte fått något svar från vaktmästaren vilket börjar kännas ganska frustrerande. Får höra av mig nästa vecka igen och tjata. Men jag ger mig inte!! Inte så länge som att det finns en gnutta chans att kanske, kanske...

Alexander är ute med en kompis och partajar just nu. Själv känner jag hur jag mer mer glider ifrån den delen, känner att den delen inte ALLS tilltalar mig. Sa till Alex, att jag börjar nog snart börja luta åt nykteristhållet och jag tycker faktiskt det känns skönt. Hellre det än tvärtom.

Börjar fundera på OM och NÄR i såna fall jag ska plugga en termin utomlands. Fick nämligen reda på att ska man plugga utomlands nu i höst så är sista ansökningen sista mars tror jag... annars var det tidigare. Det jobbiga är att man får fixa allt själv, kurser, universitet osv. + att det är begränsat med platser, först till kvarn. Men OM jag ska så lutar det nog åt att plugga i england i vår. Känner att språket behöver finslipas. Haha just nu är det en aniiing rostigt!

Har massor att fixa nu, (fattar inte hur jag klarade av gymnasiet, men tack vare mamma som alltid fanns där ♥) omtenta på onsdag, skriva ett PM om Hobbes, Locke och Rosseau om naturtillståndet. Vilket resulterar i att jag sover jämt. Gaaaah, har fortfarande inte kommit på något syfte och den ska vara inlämnas senast tisdag. Men tisdagar betyder att då har jag redan fullt upp. Så senast måndag för min del!

Blir irriterad på mig själv att jag egentligen sitter här när jag egentligen borde göra annat. Men det blir så.. när jag får alldeles för mycket att tänka på så blir det bara helt tvärtstopp. Kan varken göra det ena eller det andra. Men jag har ju inget direkt mål uppsatt. Jag måste ha mål. Vill ju ha något att se fram emot!


Har fått smak för denna underbara låt, synd dock att den är så fruktansvärt kort....
Alicia Keys - Try sleeping with a broken heart




Kommentarer
Postat av: Alexander

4 minuter och 40 sekunder är väl inte särskilt kort för en låt? ;)

2010-02-09 @ 12:42:46
Postat av: Alexandra

Men joooo. Alltså det tar en bra stund INNAN låten börjar, för den har något intro. SEN slutar hon sjunga efter typ 3 minuter och så är typ låten slut fast videon visas fortfarande...

2010-02-09 @ 20:57:14
URL: http://leydis.blogg.se/
Postat av: emelie

sv; Ja visst det är bara att skicka ;) !

2010-02-10 @ 18:45:30
URL: http://emeliee.devote.se
Postat av: Martina

älskar låten!

2010-02-11 @ 20:00:08
URL: http://mhaas.blogg.se/
Postat av: M

Hej! Allt bra idag?

Utgång ikväll kanske? ;)

2010-02-12 @ 14:41:45
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: emelie

Sv; Ja det tyckte vi med att den var. Tack så jätte mkt! :) Ja visst kan jag lägga upp bilder på det! :D Hur är det med Alexandra då? :) Snygg design du fixat :)

2010-02-13 @ 23:18:28
URL: http://emeliee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0