Spara eller slösa?

Åhh gud vad segt det ska vara att logga in då! Ser ni? Ny design har det blivit nu med, tack vare Alex och suttit och fixat med det. =) Klockan är mycket när jag skriver detta inlägg, men Alex tyckte att det var så länge sedan som jag skrev så det vare mig dags nu att skriva ett litet inlägg nu. ;) Kanske bra det.

I alla fall, har skuldkänslor nu. Har nämligen inte kunnat slita mig från att beställa från asos. De har ju så jäkla fräcka kläder!! Men då kommer hela tiden den tanken, spara eller slösa? Vilket leder till att min tanke kommer in på att "jag har ju faktiskt inte köpt mycket alls, nästan ingenting under hösten. DÅ är det ju OK om jag beställer något nu?" Och "Men jag vet ju att det alltid är bra att spara, men jag har precis fört över en massa pengar till sparkontot..bla,bla,bla". Fan, jag är fortfarande inte helt frisk. Sånt dilemma man kan ha. Men bilden av att vara student är ju att "åh, vi har det så snålt och vi är sååå fattiga.." Alex tröstade mig med att han tyckte att jag skulle unna mig detta dels på grund av att jag har inte mått så bra de senaste veckorna och bättre har det inte blivit. Ser fan inget ljust på något, inget direkt närliggande att se fram emot. Ingenting! Allt är bara skit nu och en massa jäkla plugg. Nu är det inte kul att plugga och jag får verkligen släpa mig själv fram för att orka ta igenom mig alla hinder som kommer längs vägen. Jag har ta mig tusan tre kurser samtidigt att plugga till. TRE! Jag mår i alla fall liiiite bättre nu, nämligen att veta att ett paket hamnar hos mig om ca en vecka. Något att se fram emot sådär. Även om det finns vissa saker som går före som skulle få mig att må ännu bättre. Men det här var som plåster på såren kan man säga. Vilka bortförklaringar jag kommer med, haha jisses. Hör på mig själv..

Fan. Inlägget blev crap men klockan är som sagt mycket och jag och ALex ska gå upp tidigt imorgon för att träna. Yes, på alla hjärtans dag! Det ska vi fira med min kladdkaka och mys i soffan. :) Hur ska ni fira?

/ GODNATT!

Tröjorna som jag klickade hem.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0