Kan man bära mer?

Har en riktig deppdag idag. Eller det hade jag igår med, men nu är det helt enkelt bara för mycket. Känner av att kroppen ber en slappna av lite eftersom jag är jämt trött, har halsbränna stup i kvarten samt att jag har ofta huvudvärk. Marsmånad är nog utan tvekan den jobbigaste perioden just nu. Har liksom en omtenta att göra i mars måste bara ta reda på VAR och NÄR den är. Skicka in alla PM som ska skickas in och bedömas i politisk filosofins historia, börja skriva på projektet i lidandekursen med Johanna och Carin OCH skriva sitt långa PM till den kursen jag läser just nu. Allt detta kommer ske ungefär samtidigt runt den 20:e mars. Det är helt sjukt!

Får tänka bort allt det jobbiga och istället skriva om när Carin, Johanna och jag var och intervjuade nattvandrargruppen igår. Det var helt över mina förväntningar! Ett trevligt och skönt gäng, nu var inte ALLA 15 pers som är aktiva med utan fyra utav dem. Satt hemma hos en tjej som heter Carolina, superskön typ som bjöd på sig själv. Fick träffa hennes schäfer Tyson, jag som annars inte ALLS tycker om schäfrar men han var faktiskt riktigt söt och uppfostrad. Har aldrig sett en lugnare schäfer. Men mina söta små bollar är trots allt bäst, UTAN TVEKAN! ♥ I alla fall intervjun tog nog en timme. Trodde att det skulle ta max en halvtimme. I alla fall ska få fälja med dem ut nästa helg och då ska vi få ta på oss våra röda nattvandrarjackor. Det måste vi tydligen ha eftersom när man är ute och nattvandrar så gäller inte ens hemförsäkring. Scary. Men har man på sig jackan så är man helt plötsligt försäkrad utav skandia så det känns ju skönt.

Nu blev maten färdig! Ska äta kyckling och ris med brunsås och curry. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0