Godermörgen

Ny dag - med nya tag. Igår var det ju alla hjärtans dag för er som missadde det. Den spenderades med att träna och bara ta det lugnt. Gjorde sen på kvällen fläskpannkaka och den blev minsann lika god som den innan blev fast bättre! Så smidigt och enkelt. Kollade på film gjorde vi också, och svullade i oss kladdkaka med glass. Mums!

Idag blir det tyvärr återigen plugg. Måste rätta mitt pm som snart ska vara inlämnat. Usch, hatar att rätta kanske p.g.a att man gör så många fel. xP I alla fall, har fått kontakt med en snubbe som råkar ha vissa böcker till salu inför nästa kurs som jag ska gå på. Så mailar lite med honom för att göra upp vart vi ska träffas. Självklart på ett ställe där det är mycket folk!! Men visst, lite sådär skumt känns det att planera tid och plats för att möta upp för att byta med varann.. Men det ska nog gå bra. Hoppas bara inte att lärarna ändrar kurslitteraturen bara för då vet jag inte vad jag ska ta mig till, har i sådana fall slängt ut 500 spänn i sjön. (På kursen som antropologiska institutionen höll i ändrade kurslitteraturen första dagen på kursen. De stackars personer som redan hade fixat litteratur fick inte sina pengar tillbaka. Borta.) Nu ska jag nog gå och äta frukost, är hungrig. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-15 @ 16:24:44
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: mamma

Vad fin sidan här o vilka bilder!!!Kanon saknar dig massor!!!!!!!!!!!!!

2010-02-16 @ 11:39:47
Postat av: Alexandra

Tack mami! <3 Saknar er med!!!

2010-02-16 @ 11:56:31
URL: http://leydis.blogg.se/
Postat av: emelie

Sv; Ååh vad synd det då.. Ja han passar nog bäst som utekatt min lilla skruttgubbe ^^

2010-02-16 @ 19:17:23
URL: http://emeliee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0