Fredag= myskväll

Idag är det fredag vilket innebär HELG! Fördelen med att vara student är väl att vi kan egentligen när vi vill ha helg, förutsatt att vi sådana fall får plugga en lördag eller söndag. Men idag känner jag att idag blir det mys framför tv:n. Alexander och jag har varit så duktiga och tränat idag, det blev för min del både löpning och lite styrka. Haha, jag gick mest och testade en maskin här och en maskin lite där, i väntan på att Alex skulle bli färdig. Han är ju inne på att börja bygga muskler så då gäller det ju att verkligen gå in för det. ;) Jag fokuserar nog mer på att förbättra min kondition - tror mig, det behövs!

Anyway, på hemvägen gick vi förbi Folkes och köpte med oss havregryn och godis. Haha, bra kombination va? Sen det där godiset som inte var så lite ska vi inte snacka om hur onyttigt det är. Liksom, gå till gymmet för att träna upp sig för att sedan gå hem för att svulla i sig godis. Man lär ju inte komma någonstans då! xD Aja, jag känner i alla fall att man kan njuta mer av att vara onyttig eftersom jag faktiskt rör på mig. Så det så. :) Vad var det jag ville komma med det här inlägget då? Jo, att vi skulle ha myskväll och äta en massa godis och kolla på filmen "Snakes on a plane" som går senare ikväll. :)

Hoppas att alla ni andra får en supermysig fredagshelg, för det har ni gissar jag på förtjänat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0