2010 - den andra i andra

Godmorgon!

Känner att bloggande börjar få ta stryk. Inte mening, men under de senaste dagarna har jag inte mått bra alls. Gick och la mig igår vid halv 4 och sov sedan till lite över klockan 6. Vet inte vad det var med mig igår, sov bort hela dagen igår. Så idag har jag tyvärr massor att göra för att försöka ta igen. Men hur sjutton ska man orka?!
Känner att det händer för mycket (negativa) saker i mitt liv och det känns som jag därmed börjar tappa greppet. Orkar inget alls längre, trots att jag egentligen har massor att göra. Men orkar bara inte ta tag i det! De här två veckorna framöver kommer vara ett rent sagt helvete! Usch, nu känns det verkligen att pluggandet har kommit igång, dels med eftersom jag läser en extrakurs utöver programmet. Så idag är det två föreläsningar som gäller, kommer inte vara hemma och vara ledig förens efter halv 9 ikväll... suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0