Strålande väder!

Alexander och jag kom precis hem från en vårig solpromenad. Man blir verkligen genast på mycket bättre humör. Känner mig bättre än igår, igår sov jag ta mig tusan hela dagen, vet inte riktigt vad det var för något. Hoppas bara att förkylningen ska dra sig tillbaka...

Vad har hänt mer? Jo, jag har äntligen fått tummen ur... och lagt ut mina kurslitteraturböcker till salu på nätet. På en sida som heter ----> kurslitteratur.se. Känns skönt att kunna slänga ut vissa onödiga böcker till salu som jag känner att jag inte har någon användning av och samtidigt (förhoppningsvis) få en liten slant för det. Så vi får se om folk hör av sig eller inte. Nu ska jag fortsätta slappa av ledigheten och vila upp mig inför imorgon och kanske spela lite. ;)

SEE YAA!!


Äntligen kan man lämna all rusk och kyla bakom sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0