Satan i gatan

ÅHHHH!!! Hela dagen har varit kaos när det har gällt angående det som Alex och jag har suttit och ältat med i dagar nu. Nu undrar ni kanske vad det är vi har gjort? Jo, det ska jag tala om. Alexander och jag har kollat på lägenhet och bestämde oss för några dagar sedan att vara med och buda på en lägenhet som var sååååååå fin. Ett riktigt kap, precis nybyggt, BALKONG, garantier, bra läge, låg avgift... Men idag gick priset så högt upp idag så det var ingen idé att fortsätta buda. Tjurade med att ligga kvar i sängen in till lunchtid och vägra gå upp.

En nackdel med att vara student, man har inte lika lätt att vara med och konkurera med andra när man har den ekonomin man har. Ni kanske tycker nu och undrar, "men hur sjutton skulle det gå att köpa sig en lägenhet?" En fråga som jag nu förtillfället inte orkar svara på, men det går i alla fall som sagt. Men hör av er till mig så får jag försöka lösa era frågor kring detta om det skulle vara så. ;)

Det som fortfarande stressar mig är att vi inom ett år (tills i höst) ändå i vilket fall som helst måste flytta på grund av ekonomiska skäl. *suck*  Vi är alltså tillbaka till ruta ETT igen...

Antar att ni redan förstår att det var denna lägenhet som det har budats om nu i ett antal dagar, priset är nu uppe i 1 240 000 kr... Nackdelen med att bo i storstad.

Kommentarer
Postat av: Enna

Fint=) vart ligger den ?

2011-02-17 @ 23:35:10
URL: http://ennizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0