Mina ögon blöder

Jag tänkte skriva lite snabbt medan Alexander håller på att göra maten. Var på föreläsning idag och jag måste nämna det att detta var nog hittills den segaste föreläsningen på kursen. JAG SOMNADE TILL OCH MED!! I samband när vi skulle kolla på en film om någon antropolog som hette James Scott. Jag menar, baar av att släcka ner och slökolla på en film så blir man genast mycket tröttare, så där orkade jag inte hålla mig vaken längre. Pinsamt... Känner nu mer i efterhand att det är nog snarare mer synd om föreläsaren än om mig själv.

Orsaken till detta KAN ha varit till att Alexander och jag hade besök igår. Så kul det var, men intensivt. Skickade ett sms idag som tack för igår. ♥ Är inte riktigt van vid det tempot riktigt kanske. Trots att de bara var här i kanske två timmar så var det att jag efter det samma dag var tvungen att lägga mig i soffan och vila. Lilla stumpan! ♥ Jag fick i alla fall leka av mig för en stund framåt här nu, man blir verkligen som ett barn på nytt. (: Vi hoppade genomrockringar, hoppade studsmatta, smög på tigern, kollade på film, lärde oss engelska, fikade. Säg vad vi inte gjorde! Wilma målade även teckningar till Alex och mig som nu hänger på kylskåpet. (: Men det var jättekul att få besök, känner att jag fick lite extra energi att orka ta tag i allt det jobbiga nu.  Pressen av att jag måste klara av en B-uppsats innan jag kan gå på sommarlov. Ett långt riktigt 3 månaders, jävla skönt sommarlov!!! Ska se till att lägga mig tidigt ikväll så jag har nya krafter till imorgon, det behöver jag...


Kommentarer
Postat av: mamma

hej o hå, hoppas du mår bra, nu vill jag se lite kort här, ni som har så fina kameror, hihi

2010-04-22 @ 17:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0