Åter hemma i Uppsala

Så var man tillbaka i vardagen igen..
Kom hem för några timmar sedan från min långhelg, hemma i Hestra.
Det var riktigt skönt kan jag lova, som jag hade väntat. Var jättekul att återigen se alla, hade saknat varenda EN! Men nu sitter man här igen, Alex och jag. Fick reda förut att Alex är ledig hela veckan. HAN minsann har tydligen påsklov!!! Gissa om jag blev arg och besviken?! Så besviken och arg att det gick inte att hindra från att några tårar rann nerför kinden. Jefla filosofer till att planera dåligt!!!!!!!!!!!!! (mamma när hon ska skriva med utropstecken. :P)

Imorgon har jag i alla fall föreläsning mellan 14-16, en pisstid om ni frågar mig (hinner aldrig få något vettigt gjort innan 14, samt att efter 16 när man kommer hem är man för trött för att orka göra något=meningslös dag). Tur det att vi "bara" ska kolla på film. Där kan jag sitta i mörkret och muttra för mig själv i tanken på att alla andra har påsklov utan jag.

Kommentarer
Postat av: Alex

Äsch, förutom de två sakerna så har ju du också nästan lov. :)

2010-04-07 @ 14:55:11
URL: http://alexvoyage.wordpress.com
Postat av: Pernilla

Men stackars lilla gumman, blev ingen bra landning i Uppsala. Hoppas det känns bättre nu :) Du kan ju glädja dig åt hur seeeegt det blir för alla som haft påsklov att komma igång igen :-D

2010-04-08 @ 14:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0