VIP-kväll i Forumgallerian

Tuddellu!

Måste först av allt berätta en otroligt skön och glad nyhet. JAG KLARADE TENTAN! Fy fan vad skönt att ha den avklarad. Jag skulle bestämt banne mig klara den!

Idag tog jag mig en sovmorgon (var egentligen inte planerat), känner att jag är helt slut i kroppen. Jag behöver semster! Blev istället att man kastade sig över väckarklockan som ringde 07:30. I alla fall, tog en lugn morgon med att äta frukost, ta en dusch och göra mig iordning. Drog sedan vidare till engelska parken för att plugga med ett antal personer som läser samma program som jag gör. Skönt. Blev lite mer uppklarat i huvudet, det behövdes. Men imorgon ska jag allt se till att gå upp tidigt igen och bege mig tidigt till engelska parken och ta en långdag med att sitta och diskutera och skriva med resten av gruppen.

Nu ikväll är det VIP-kväll för Alexander och mig i Forumgallerian som gäller. Tidigt imorse var Alexander med i en "reklamkampanj"-aktigt. Bland annat för Dressman. Han skulle vara på stationen ca 07:00 och läsa UNT:s tidning som heter "18 minuter" och göra reklam för dem. För den förtjänsten fick han ett presentkort på SFs bio samt en VIP-biljett till Forumgallerian (fick även ta med en vän och den vännen är jag!) för bland annat de som var där och ställde upp. Det blir lite mingel, lite erbjudanden m.m. Darin ska även uppträda! Haha, wow! Det kan man ju inte missa. Känns lite kul att få hitta på lite annat än att bara sitta hemma och plugga, liksom inte varje dag man blir bjuden på sånt. Det ser vi fram emot. ;)

Men nu, blir det till att försöka anstränga sig och få in allt i huvudet som vi gick igenom tillsammans med gruppen.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0