Första advent är här!

Inte än jag vet, får egentligen vänta tills imorgon. Men nu orkar jag banne mig inte hålla mig längre. Jag vill ha jul! Så nu har vi tagit fram både julstjärna och julstake. Julsånger spelas även i hörlurarna för att krydda på julkänslan lite extra, just nu spelas Mariah Carey - All I want for Christmas is you. Åh såna julkänslor jag har! Har inte kunnat hålla mig så jag har redan börjat slå in några julklappar och så. Kul ju!

Imorgon blir det lite plugg inför tentan på måndag, men känner mig inte lika peppad inför den här tentan som jag oftast brukar vara för att man vill såklart göra sitt bästa. Men ärligt talat, så är jag så helt slut i kroppen efter att jag gjorde en tenta förra måndagen och jag lade ner så MYCKET energi på den tentan (etiken) så har ingen energi över överhuvudtaget till den här tentan. Är redan inne på att göra omtentan, för känner att jag behöver mer tid till att lära in mig allt. Ingen chans i världen att jag hinner lära mig allt på typ 1 ½ dag. I alla fall, är Alex och jag bortbjudna till Alex föräldrar imorgonkväll för att dricka lite glögg och se på fyrverkerierna som är en invigning till advent och sen efter det middag hos dem.

Men nu snart blir det till att ta reda på all disk, det är min tur. *suck*

Det ser lite fjuttigt ut kanske, men man har varit så van vid att ha den vita lampan i fönstret innan





Kommentarer
Postat av: mamma

riktigt fint, likadan stjärna som vi har i köket. vart tog staken vägen. kram

2009-11-30 @ 07:27:44
Postat av: Alexandra

Den lämnade ju Alex föräldrar tillbaka.. Kram

2009-11-30 @ 16:51:56
URL: http://leydi.blogg.se/
Postat av: Emelie

ni har ju med fått jätte mysigt och fint ! :)

2009-12-03 @ 21:52:26
URL: http://emeliee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0