En tripp till Ikea

Hej hej!

Nu äntnligen är vi färdiga! Jösses vilken dag vi har haft kan jag säga, fullt upp från start till slut. Dagen började med att gå upp i lagom tid ca 09:30. För att sedan bege oss med IKEA. Här skulle det shoppas! Oftast när man handlar i en butik som exempelvis IKEA så blir det lätt att man impulshandlar. Dagens shoppinglista var "bara" att inhandla en byrå och ljus. Nej. Det hela slutade med att vi allt som allt hade handlat, diskborstar, glasskål, "förvaringslådor", en byrå och en massa jäkla ljus, m.m. Åh vad jag älksar ljus! Efter att man hade gått och sniffat på alla doftljus som fanns var man nästan luktlös, hehe, eller "döv i näsan" som Alexander säger. ^^ Och kan ni tänka er att Alexander och jag kunde gå där UTAN att bli osams!



Dock höll det bara tills vi kom till Ica, hehe. Stressade jag när det är tusenmeter kö och jag försöker hinna packa ner all mat som kommer rullandes i full fart och packar på all annan redan sönderpackad mat. Där dessutom vår papperskasse hamnade i kläm mellan banden och jag skriker åt både Alex och kassören att jag behöver en ny. Dock tror jag inte kassören fattade riktigt vad jag sa. I alla fall är all kyl och frys samt skåp fullproppade med mat vilket jag tycker om. Då mår jag bra.

Efter att vi kom hem och kånkade upp med allt vi hade inhandlat för dagen så var det dags för att montera ihop hela skiten (byrån). Givetvis skulle jag också vara med och försöka montera ihop för att vara duktig. Ja, duktig var jag ungefär tills det var hälften kvar. Jag gav lite liksom upp, Alex är den händige av oss och det är ju bra att han kan sånt som jag inte kan och tvärtom. Så nu är den äntligen färdig, och så fint det blev!!



Nu ska Alex och jag dricka glögg och ta oss en lössebölle. ;)

Kommentarer
Postat av: becca

oh gud vad fint det blev med byrån o lampan o allt.. jag gillar't! ;)

myspys om en vecka när du kommer ner. woho! :P

<3 <3 <3

2009-12-13 @ 22:02:59
Postat av: Alexandra

Tack! :D Ja, ohh att det blir! ;) <3

2009-12-14 @ 11:35:41
URL: http://leydis.blogg.se/
Postat av: mamma

kanon fint

2009-12-14 @ 12:17:11
Postat av: Emelie

åh vad mysigt och kul med nya saker ! :) Jag vill med till IKEA! ;)

2009-12-14 @ 12:23:35
URL: http://emeliee.devote.se
Postat av: Alexandra

Mamma: Ja, jag är supernöjd! (:

Emelie: Jag vet! Haha, vet liksom inte vad som har hänt med en. Liksom, jag tycker att det är KUL att gå på IKEA. Haha! Har aldrig tyckt så innan. xD

2009-12-14 @ 23:03:11
URL: http://leydis.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha men det är väl för att man har eget lixom som att det blir kul ;)

2009-12-21 @ 20:07:07
URL: http://emeliee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0