Alla julklappar härmed DONE

Hej hej!

Här sitter jag ensam hemma i soffan. Alexander är på någon förfest hos en "kursare" med några stycken som sedan skulle gå ut. Jag kände inte riktigt att jag orkade. Uteställen är inte riktigt min grej, så jag valde istället att stanna hemma och inte göra ett piss. Eller jo, läsa och förhoppningsvis plugga lite.

Idag i alla fall gick Alex och jag en tripp på stan för att inhandla de sista julklapparna (i alla fall för mig). Mysigt väder med mysigt sällskap. Nu ska klapparna bara slås in, vilket ska göras imorgon. ;) Julklappsinslagning innebär; Sittandes på golvet med högar av paket (okej kanske inte såååå höga), höga (falska) toner i försök att sjunga med när julskivan spelas. Ett glatt humör, tända ljus OCH förhoppningsvis en massa snökorn (?) som faller utanför fönstret.

(Åh, nu ringde mammsen) !

Ser nu på skavlen och ser att de hade ett klipp från Uppsala!!  Hehe, var bara tvungen att säga det. :P Men ska väl fortsätta sitta här i min ensamhet, även om jag har valt det själv.

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0